Posted on Hozzászólás most!

10 tudományos tény hogyan segít a szaunázás a COVID-19 ellen

Megosztás

Az alább lista Marc Cohen professzor tudományos megállapításait tartalmazza. Dr. Marc a wellness és az integratív orvoslás úttörője.

A világhírű orvos a nyugati orvostudományban, fiziológiában, pszichológiai orvostudományban jártas, valamint PhD diplomával rendelkezik a kínai orvoslásban és az orvostudományban.

Szaunázás a Kurland Panoráma szaunában
  1. A forró szaunák segíthetnek elpusztítani a vírusokat ott, ahol először megtelepednek: az orrban és a torokban
  2. Vékonyan tartják az orrüregi nyálkahártyát, így az orrüregben található csillószőrök megtisztíthatják a légutakat, és meg tudják akadályozni a vírus behatolását
  3. A szauna a lázhoz hasonló állapotot idéz elő, ami felgyorsítja az anyagcserét és stimulálja az immunrendszert, miközben gátolja a vírus szaporodását
  4. A hő-stressz enyhe hiperventilációt (szapora légzést) vált ki, amely megváltoztatja a vér pH-ját, és előnyös a testnek a fertőzés elleni küzdelemben
  5. A szauna felszabadítja a hő sokkfehérjéit melyek megvédik az immunsejteket, és növelik a számukat és aktivitásukat
  6. A szauna használata a nagyobb dózisú vírusokkal szemben toleranciát idéz elő, így növeli a test képességét a hő, és más fiziológiai stresszek elviselésére és a felépülésre
  7. Szaunázáskor a bőr vérrel és verejtékkel telik meg, amely belülről kifelé táplálja és tisztítja azt
  8. A gyógynövényes herbál szaunák a vérrel és a nyirokkal elárasztják a belső szerveket, így a tiszta víz és a gyógynövényes kivonatok ki tudják üríteni a mérgező vegyületeket. A herbál szaunázás speciális módja a Kraxenofen® gyógynövényes széna szauna, amit az országban egyedülállóan Bükfürdőn lehet kipróbálni.
  9. A szaunák tornáztatják a szívet, a tüdőt és az érrendszert, anélkül, hogy jelentős anyagcseretermékek képződnének
  10. Az antivirális (vírusellenes) és dekongesztáns (nyálkahártya duzzadást csökkentő) tulajdonságokkal rendelkező terápiás illóolajok könnyen bejuttathatóak a felső légutakba a szaunában való tartózkodáskor.(Forrás: drmarc.co)

A szaunázás az egyik legjobb módszer a stressz feloldására is. Ne felejtsük, szaunázás után a hideg zuhany kötelező, abban az esetben is, ha utána hideg vizes csobbanóba merülünk. Az izzadás önmagában nem elég, csak a meleg és a hideg hatások váltakozása hozza létre az igazi szauna-effektust, és a jótékony hatásokat. Szaunázás után töltsük az időt pihenéssel, hagyjuk szervezetünket regenerálódni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük